Η κατασκευή ιστοσελίδας για κάθε εταιρεία ή επαγγελματία παίζει σημαντικό ρόλο στην εύρεση νέων πελατών καθώς τα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρουν δημοσιοποιούνται σε ευρύ κοινό.  Επίσης οι υπάρχοντες πελάτες, μέσω της ιστοσελίδας, ενημερώνονται για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, επικοινωνούν για νέα αγορά ή υποστήριξη.
Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρίας και πελάτη που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρίας ή του επαγγελματία.

Σημαντικοί παράγοντες στην επιτυχία ενός website είναι η σωστή επιλογή ονόματος, πακέτου φιλοξενίας, περιεχομένου και προώθησης-διαφήμισης.

1. Επιλογή ονόματος (domain name) website

Το όνομα (domain name) του website πρέπει να είναι μικρό και να απομνημονεύεται εύκολα. Το καλύτερο domain name του website είναι το brand name της εταιρίας ή έστω κάτι πολύ κοντά σε αυτό (αν το brand name είναι μεγάλο ή δεν υπάρχει διαθέσιμο).

Κατοχυρώστε όνομα με κατάληξη ‘.gr’, προφανώς η έδρα σας βρίσκεται στην Ελλάδα αλλά και με κατάληξη ‘.com’.

Η κατάληξη ‘.com’ είναι δημοφιλής και διεθνής οπότε καλό είναι να την έχετε κατοχυρώσει εσείς για το domain σας. Διαφορετικά μπορεί κάποια στιγμή να εμφανιστεί κάποιο άλλο website με ίδιο domain name αλλά κατάληξη ‘.com’ κάτι που ίσως μπερδέψει τους πελάτες σας, υπάρχοντες ή μελλοντικούς.

2. Επιλογή πακέτου φιλοξενίας website

Το πακέτο φιλοξενίας είναι ο χώρος σε έναν υπολογιστή (server) όπου θα εγγραφούν όλα τα αρχεία του website σας. Χρειάζεται να έχει την τεχνολογία που απαιτεί η κατασκευή ιστοσελίδων, πχ Php, MySQL και ποιότητα ώστε να είναι γρήγορος και να λειτουργεί συνεχώς χωρίς προβλήματα.

Υπάρχουν πολλά πακέτα φιλοξενίας τα οποία ξεκινούν από πολύ μικρό κόστος έως πολύ μεγάλο. Η επιλογή του κατάλληλου πακέτου εξαρτάται από το μέγεθος, την επισκεψιμότητα και τις ενσωματωμένες λειτουργίες του website. Δηλαδή, ένα website παρουσίασης εταιρίας σαφώς και χρειάζεται λιγότερους πόρους από ένα eshop με εκατοντάδες ή χιλιάδες προϊόντα ή από ένα ειδησιογραφικό με πολλούς χιλιάδες επισκέπτες όλες τις ώρες του 24ωρου.

Στην επιλογή του πακέτου φιλοξενίας θα σας βοηθήσει η εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων που θα επιλέξετε.

3. Περιεχόμενο website

Ο κυριότερος σκοπός της κατασκευής ιστοσελίδας είναι η αύξηση της δημοτικότητας του brand σας που θα σας φέρει περισσότερους πελάτες. Σημαντικός παράγοντας σε αυτό είναι το ποιοτικό περιεχόμενο.

Πρέπει να υπάρχει ποιοτικό περιεχόμενο για κάθε μια από τις φράσεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να εμφανίζονται οι ιστοσελίδες σας στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων (ιδανικά στην 1η σελίδα) των μηχανών αναζήτησης όπως η Google.

Με άλλα λόγια, όταν αποφασίσετε να δημιουργήσετε το δικό σας website πρέπει να γνωρίζετε ότι σε τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να εισάγετε ‘φρέσκο’ περιεχόμενο γιατί αυτό είναι κάτι το οποίο αξιολογούν πολύ θετικά οι μηχανές αναζήτησης.

4. Προώθηση-Διαφήμιση website

Παλιότερα η προώθηση-διαφήμιση προϊόντων ή υπηρεσιών μιας εταιρίας γινόταν με προβολή διαφημίσεων σε περιοδικά ή εφημερίδες. Σήμερα με την εξάπλωση του διαδικτύου υπάρχουν άλλοι τρόποι όπως Social Media MarketingGoogle Adwords ή Email Marketing.

Χωρίς αμφιβολία η διαφήμιση Google Adwords είναι η πιο αποτελεσματική αλλά και η πιο δαπανηρή, όμως και οι άλλες δύο στρατηγικές προώθησης μπορούν να σας δώσουν πολύ καλά αποτελέσματα. Συνήθως, η εταιρία που θα επιλέξετε για την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να σας συμβουλέψει και να αποφασίσετε από κοινού τις στρατηγικές προώθησης του website σας που θα υλοποιηθούν.