Όσοι ασχολούνται με την κατασκευή ιστοσελίδων, τη ψηφιακή διαφήμιση (digital marketing) ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ακούσει πολλές φορές αυτή την ερώτηση, κυρίως από ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή από ελεύθερους επαγγελματίες.

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πιστεύουν ότι μια σελίδα στο Facebook όπου θα εμφανίζεται ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση, είναι αρκετή για μια διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης, οπότε η κατασκευή ιστοσελίδας είναι μια αχρείαστη δαπάνη.

Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική. Το 2019, περίπου το 70% των ανθρώπων έκαναν διαδικτυακή έρευνα αγοράς αναζητώντας την υπηρεσία ή το προϊόν που επιθυμούσαν πριν πάρουν την τελική τους απόφαση. Και μετά ήρθε το 2020, όπου ο πλανήτης ήρθε αντιμέτωπος με μια πρωτόγνωρη κατάσταση και η διαδικτυακή έρευνα έγινε ο μοναδικός τρόπος να μπορέσει κάποιος να ενημερωθεί για την υπηρεσία ή το προϊόν που ήθελε να αγοράσει.

Ένας ιστότοπος (website) δίνει πολλά οφέλη σε μια μικρή επιχείρηση τα οποία αυξάνονται εκθετικά με το πέρασμα του χρόνου όπως και το ίδιο το διαδίκτυο.

Διαβάστε παρακάτω τα 7 κυριότερα οφέλη που μπορεί να λάβει η επιχείρηση σας ακόμη και από έναν απλό ιστότοπο.

7 σημαντικοί λόγοι που μια μικρή επιχείρηση χρειάζεται ιστοσελίδα

1. Ο ιστότοπος προσφέρει στην επιχείρηση επαγγελματική παρουσίαση

Μια λειτουργική και μοντέρνα ιστοσελίδα που ενημερώνεται τακτικά και εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης δείχνει επαγγελματισμό και ενισχύει την αξιοπιστία της επιχείρησης. Οι δυνητικοί πελάτες θα σας εμπιστευτούν περισσότερο γιατί θα έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται. Στη ψηφιακή εποχή όλοι περιμένουν ότι η επιχείρηση θα έχει διαδικτυακή παρουσία.
Μια σελίδα στο Facebook ή στο Instagram μπορεί να δημιουργηθεί εύκολα από οποιονδήποτε ίσως και με πλαστά στοιχεία γι’αυτό η διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης μέσω website προσδίδει εγκυρότητα στις πληροφορίες.

2. Ο ιστότοπος μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες

Ένας ιστότοπος που έχει βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να εμφανίζεται στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google και με αυτόν τον τρόπο η επιχείρηση προσελκύει νέους πελάτες. Είναι σημαντικό γιατί οι χρήστες που θα βρουν τον ιστότοπο σας δεν γνώριζαν την επιχείριση σας αλλά απλώς έψαχναν την υπηρεσία ή το προϊόν που διαθέτετε.

Επίσης, ένας ιστότοπος είναι διαθέσιμος όλο το 24ωρο έτσι οι πελάτες σας παλιοί ή νέοι μπορούν να ενημερώνονται όποτε θέλουν και να επικοινωνούν μαζί σας μέσω φόρμας επικοινωνίας ή email, ακόμα και μετά τις ώρες λειτουργίας.

3. Ο ιστότοπος αυξάνει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων

Στη ψηφιακή εποχή, η ψηφιακή διαφήμιση είναι αυτή που χρησιμοποιείται περισσότερο από κάθε άλλο είδος διαφήμισης. Επενδύοντας σε διαφημίσεις της Google (Google Ads) ή του Facebook (Facebook Ads), μπορείτε απευθείας να οδηγήσετε τον χρήστη στη συγκεκριμένη σελίδα του ιστότοπου όπου βρίσκονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με το θέμα που προβάλει η διαφήμιση. Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα ο επισκέπτης να προχωρήσει σε αγορά ή να επικοινωνήσει μαζί σας.

4. Κριτικές και μαρτυρίες πελατών μπορούν να εμφανίζονται στον ιστότοπο

Η προβολή κριτικών και μαρτυριών από τους πελάτες σας στον ιστότοπο δίνει στους νέους πελάτες την αίσθηση της ασφάλειας για την ποιότητα των υπηρεσίων ή των προϊόντων σας, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τη φήμη της επιχείρησης.

5. Ο ιστότοπος ενθαρρύνει τους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας

Σε έναν ιστότοπο όλοι οι διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας (τηλέφωνα, email, φόρμα επικοινωνίας) της επιχείρησης είναι εύκολα διαθέσιμοι στους δυνητικούς πελάτες. Επίσης, είναι δυνατόν σε κάθε σελίδα του ιστότοπου να υπάρχει προτροπή στους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας, κάτι που αποδεδειγμένα βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων.

6. Χάρτης Google στον ιστότοπο

Ένας ιστότοπος επιτρέπει να ενσωματώσετε χάρτη της Google με τη διεύθυνση της επιχείρισης. Έτσι οι πελάτες σας μπορούν να έρθουν στην επιχείριση σας εύκολα, ακόμα και να καθοδηγηθούν για το πώς θα έρθουν.

7. Ο ιστότοπος εδραιώνει την επιχείριση σας στον επαγγελματικό περιβάλλον

Είναι σίγουρο ότι οι ανταγωνιστές σας έχουν ιστότοπο και οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να τους βρουν. Είναι σωστή στρατηγική η δική σας επιχείρηση να μην έχει την ευκαιρία να προβληθεί μαζί με τις άλλες; Σίγουρα όχι. Δημιουργείστε έναν ιστότοπο διαφορετικό από τους ιστότοπους των ανταγωνιστών και δείξτε στους πιθανούς πελάτες τα σημεία που η επιχείρηση σας ξεχωρίζει.

Ελπίζουμε ότι οι 7 παραπάνω λόγοι απάντησαν ξεκάθαρα στην ερώτηση αν η επιχείρηση σας χρειάζεται ιστοσελίδα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.